Geen producten (0)

Garantie & klachten

 

Retourneren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief betaalde verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan 4 My Kids geretourneerd worden.

Om gebruik te maken van dit recht , dient u het retourformulier in te vullen, of u stuurt een mailtje naar info@4mykids.nl.

Wij zullen het betaalde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product in goede orde retour ontvangen is.

 

Garantie

Eventuele gebreken of verkeerd geleverde producten dienen binnen 4 weken na levering aan 4 My Kids te worden gemeld. U kunt hiervoor een mail sturen naar info@4mykids.nl of via het contactformulier contact met ons opnemen. Terugzending van de producten dient te geschieden in de originele verpakking en in nieuwstaat verkerend. De verzendkosten voor het terugsturen van verkeerd geleverde artikelen zijn voor rekening van 4 My Kids.

De garantietermijn van 4 My Kids komt overeen met de fabrieksgarantietermijn. 4 My Kids is echter te nimmer verantwoordelijk voor de uiteindelijke geschiktheid van de producten voor elke individuele toepassing door de consument, noch voor eventuele adviezen ten aanzien van het gebruik of de toepassing van de producten.

De garantie geldt niet indien:

  • De consument de geleverde producten zelf heeft gerepareerd en/of bewerkt of door derden heeft laten repareren en/of bewerken.
  • De geleverde producten aan abnormale omstandigheden zijn blootgesteld of anderszins onzorgvuldig worden behandeld of in strijd zijn met de aanwijzingen van de ondernemer en/of op de verpakking behandeld zijn.
  • De ondeugdelijkheid geheel of gedeeltelijk het gevolg is van voorschriften die de overheid heeft gesteld of zal stellen ten aanzien van de aard of de kwaliteit van de toegepaste materialen.

 

Klachten

Eventuele klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 7 dagen volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij 4 My Kids, nadat u de gebreken heeft geconstateerd. U kunt hiervoor het contactformulier gebruiken of een mailtje sturen naar info@4mykids.nl. Bij ons ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord.

Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door 4 My Kids binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

Indien een klacht gegrond wordt bevonden door 4 My Kids, zullen wij naar onze keuze of de geleverde producten kosteloos vervangen of repareren.

Wanneer u van mening bent dat uw klacht door ons niet op de juiste wijze wordt afgehandeld,  is het mogelijk om uw klacht aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

4 My Kids
De Kaapstander 18 
8251 LH DRONTEN
info@4mykids.nl
06-51214525

 


 

 

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacyverklaring.